FANDOM

הפנימייה היא סיפור פרי עטו של אור לוסקי אשר נכתב באתר סיפורים.

עלילה עריכה

העלילה מתרחשת בפנימייה שנמצאת בשום מקום אשר בה ישנם ילדים ששמו של כל ילד הוא מדינה בעולם. ההתנהגות של הילד וחזותו החיצונית מושפעת מהמדינה ותושביה.

גיבור הסיפור הוא ישראל אשר מספר לקוראים את חוויותיו מנקודת מבטו האישית. עיקר הסיפור היא במציאת בת זוג לישראל או מעוראות שונים המתרחשים בפנימייה.

דמויות עיקריות עריכה

Israel
  • ישראל - הדמות העיקרית בסיפור היא ללא ספק ישראל. התנהגותו של ישראל איננה קבועה אך לעיתים קרובות סבור שיש כלפיו טינה ובנוסף, הוא בעל קושי רב למצוא בת או בן זוג ישראל הוא ביסקסואל (נמשך לבנים ולבנות). הביסקסואליות שלו נחשפת בפרק 8 אשר בו מתוארת ההתאהבות שלו באסטוניה. ישראל חולק חדר עם ברזיל ועם ארצות הברית.
  • ברזיל - ברזיל הוא חברו לחדר של ישראל. ברזיל מתואר כלובש תמיד חולצת כדורגל צהובה ומכנסי ספורט ירוקות. ברזיל בנוסף אוהב לאכול כדור-מטוגן ומסתובב תמיד עם כדור.
  • ארצות הברית - ארצות הברית גם הוא שותף לחדר יחד עם ישראל וברזיל. ארצות הברית אוכל לרוב מאכלים רשת המזון מק'דונלד'ס ואוכל לרוב מקים יצירתיים כגון מק-שבץ או מק-שומן.
  • אנטרקטיקה - אנטרקטיקה הוא פינגווין בחבורה. הוא מתואר מעט מאוד ובתור בדחן.
  • גרמניה - גרמניה הוא בעל פיצול אישיות קטן שלא נכתב מפורשות. לעיתים הוא אוהב את ישראל ולעיתים שונא אותה. הוא בכל הערות גזעניות (בעיקר נאציות). מוכר שוורצקופף.
  • שבדיה - האהבה הראשונה של ישראל. שבדיה היא בלונדינית כחולת עיניים.
  • נורבגיה - יריב של שבדיה אשר בהתחלה שיחק את עצמו מאוהב בה בשביל לתקוף אותה.
  • רוסיה - רוסיה הוא אחד משולשת השיכורים תמיד יחד עם יוון ואירלנד. רוסיה מאוהב בבלארוס. רוסיה ידידותי במיוחד לישראל.
  • יוון - יוון ישן כל הזמן. בפרק 16 מתברר לכולם שהוא זאוס בתחפושת אשר בא לצוד בחורות. הסברה היא שהחולצה של יוון מלאה גז שינה המרדים אותו. יוון תמיד מחזיק בקבוק אוזו ביד שלו.
  • בלארוס - בלארוס חובבת תפוחי אדמה מושבעת ושונאת את רוסיה ואוהבת אותו על פי אינטרסים אישיים שלה.
  • בריטניה - בריטניה אוהב תה ואף מארגן מסיבות תה שבהם לרוב כל ילדי הפנימייה מתפרקים ומשתגעים.
  • או"ם - או"ם הוא מנהל הפנימייה הקשוח שמייחל ליום בו יוכל להיפטר מכל הילדים.
  • איטליה - איטליה לרוב ילבש קסדה, גלימה, שריון אבירים וחצאית קרב עם חרבות. איטליה מזמן אנשים לדו קרב. בשריון שלו יש חומר שנקרא "מגלומנוס" והוא הגורם לו להיות מגלומן
  • איסלנד - איסלנד שקטה ובבישנית עד שמכעיסים אותה ואז היא מתפוצצת כמו הר געש.

השיער שלה חום בגלל האפר הוולקני.

  • אסטוניה - הנאור והחכם בפנימייה. נחשב להכי חכם בפנימייה.
  • פרסי ג'קסון - בפרק 14 עד פרק 16 מופיעה מחווה לספר פרסי ג'קסון ובו מופיעה דמותו של פרסי - בנו של אל הים.
  • בלגיה - בלגיה מופיעה לראשונה בפרק 8. היא נוהגת לצרוח הרבה פעמים את האות א' על מנת להיפטר ממנה.
  • הודו - הודו שותה תה כמעט כמו בריטניה. מידי פעם צומחת לו אצבע נוספת.
  • הולנד - הולנד הוא המסומם הראשי של הפנימייה יחד עם קולומביה.
  • ביגפוט - ביגפוט לרוב מציל את כל החבורה מדברים רעים ונחשב לחתיך ביותר אף על פי שיש לו רגל ענקית וראש קטן. ביגפוט הוא בעל לב טוב מלבד בפרק 44 שבו ביגפוט הופך לרע בעקבות השפעת סטרואידים.
  • הגרביל - הגרביל הינו גרביל אשר מידי פעם קופץ מהחלון, רוקד וחוזר החוצה. הוא זכה בפרק 18 בפרס המוזרות.
  • פולין - פולין מסתובבת עם רוגטקה ומכוונת אוכל לפיות של אנשים ומחלקת סוודרים.
  • רומניה - רומניה הוא הגנב של הפנימייה. הוא מקום ראשון בתחרות גונבים לאו"ם.