FANDOM

הדרך אל הדרקון הוולשי
מחבר אור לוסקי
שנת הוצאה 2012
סוגה פנטזיה,מיתולוגיה יוונית
מספר עמודים 110
ספר קודם בסדרה: פרדוקס
הספר הבא בסדרה:  ?

הדרך אל הדרקון הוולשי הוא ספר פאנפיק לספר פרסי ג'קסון. אומנם, אף דמות לא לקוחה משם, אלא רק הרעיון, עלילת הדרך אל הדרקון הוולשי מתרחשת קצת אחרי עלילת פרדוקס, שהיא מתרחשת לאחר הטבלה המחזורית שבה אף פרסי משתתף, אך הספר הראשון בסדרת הפאנפיק הינו הגיבור הלא מוגדר.

רקע עריכה

Wales

דגל ויילס, במרכז, הדרקון הוולשי.

כאשר הספר החל להיכתב, המחבר כבר הכריז בגלוי שזה מתעתד להיות הספר הארוך ביותר, הטוב ביותר והאהוב על הכותב מבין כל השאר שכתב. הספר כולל את טום אשר הופיע גם בפרדוקס, אך רק כ"דמות אורח" לשתי פרקים. אוון שהיה ב"תפקיד אורח" בטבלה המחזורית. נופר הגיעה על פי דמות מחייו של המחבר.

עלילה עריכה

העלילה מתחילה בכך שבזירת הלחימה בחרב, טום, המדריך של בני אתנה, עוזר לקווין באימון, ואז קווין משוחרר וטום נשאר לבד לסדר את כל הזירה.

הוא מסתובב ורואה דמות מוזרה עטויה גלימה וברדס ובעלת קול רובוטי על מנת שלא יזהה האם זה גבר או אישה. הדמות גונבת לטום את הזיכרון.

ישנו מעבר חד אל בית ספר, שבו טום מוצע את עצמו באולם הספורט על הספסלים ושם הוא פוגש לראשונה את אנדרו. מכיוון שלטום נמחק הזיכרון, הוא לא יודע לאן ללכת ולכן אנדרו לוקח אותו לכיתה שלו וטוען שהוא הבן דוד הפולני שלו.

הם מוצאים החוצה יחד עם פרל, שהחליטה לצאת יחד איתם, והם מגיעים למקלט לאומנות שם הם מותקפים על ידי ציפורים סטימפליות. פרל נחטפת על ידי ארס, טום הופך לגיבור ואנדרו נכנס לדיכאון קל. כבר אז מתחילה הקנאה שלו.

הם פוגשים את לוסי שלוקחת אותם למחנה החצויים.

אנדרו מגלה שהוריו היו חצויים מפורסמים והוא הולך לשיחה עם כירון, מנהל הפעילויות, בבעוד שטום הולך לחקור את בניין החצויים. הוא פוגש את אוון שפחות או יותר מעריץ אותו, והם באים יחד עם אנדרו לחדר האוכל, שם הם פוגשים את נופר. אחרי שהם הולכים להצגת התיאטרון, ארבעתם, הם מקבלים נבואה מהאורקל.

הם יוצאים בעקבות הדרקון הוולשי בשביל לחסל אותו.

נבואות עריכה

בספר ישנן שתי נבואות. אחת מהן שקרית, והיא חוברה על ידי האורקאל סטפני. הנבואה היא:

  • דרקון אדום,
  • יעוף בשמיים.
  • האלים יושמדו,
  • על קו המים

מה שגורם לחצויים להאמין שזוהי נבואת שקר הינה העובדה שהנבואה קצרה, טון הדיבור של סטפני העיד על כך.

מיד אחרי שאמרה נבואה זו גם ניבאה נבואת אמת:

  • את הדרקון הוולשי האדום ימצאו,
  • את עברו של הינשוף יחד חמישתם יקטלו.
  • אזיקי מוות יומסו על ידי החוק,
  • בשמיים לבנים ודשא ירוק.
  • בדרך לבטן האדמה לכיוון האויבים,
  • ייקבע גורל קיומם של האלים

לנבואה הזאת יש משמעות:

  • החמישה: הכוונה היא לאוון, טום, אנדרו, נופר ופרל.
  • העבר של הינשוף: ההכוונה היא לעבר של אוון, המוות, התמכרות אביו לסמים וכדומה, אך לבסוף מתברר שזה היה טום, אשר זיכרונותיו נמחקו בשביל שלא יזכור שאי פעם שנא את הדרקון.
  • בכוונה ל"אזיקי המוות" זה הצמיד שנתן ארס לפרל כאות ל"הצלחה" אף על פי שהמטרה הייתה מעקב אחרי ההתקדמות שלהם.
  • שמיים לבנים ודשא ירוק = דגל ווילס.
  • בדרך לבטן האדמה לכיוון האויבים = בטן האדמה הינו טרטרוס, ולשם יגיע הדרקון אם ייקטל, אך אם הדרקון יגיע לשם, אויבים וותיקים יוכלו בקלות להשתחרר מטרטרוס בעזרת הדרקון.

ראו גם עריכה

פורטל הדרך אל הדרקון הוולשי Wales
הדרך אל הדרקון הוולשי:

דמויות ראשיות: אוון יוהנסןאנדרו וגהטום נילסוןנופר מעיןפרל קנט

דמויות משניות: בריאן אסטיקובג'ולייט וגהג'פרי מילאןכירוןלוסי קורןסטפני לנדרוטקווין לוֹבּ

דמויות פאסיביות: אמיל וגההרמן יוהנסןלוקאש נילסוןקארין וגהקליף קנט

מקומות: מחנה החצויים החדש